Pro obnovu důvěry občanů k úřadu je důležité, aby komunikace, která je základem každého vztahu, byla otevřená a přímá. Sjednotíme informace na všech komunikačních kanálech města a přehledně zveřejníme všechno, co půjde. Zlepšíme krizové řízení. Co lze zařídit bez papíru, půjde zařídit bez papíru. Efektivně využijeme moderní technologie a digitalizaci nejen pro kontakt s úřadem, ale i pro fungování města. Chceme moderní a přívětivý městský úřad.
Sjednotíme informace na všech komunikačních kanálech města (web, facebook, mobilni rozhlas, atd.) a a budeme přehledně informovat o všem, co vás jako občany zajímá.
Připravíme nová pravidla pro vydávání Listů, která autorům přinesou víc svobody a čtenářům pestřejší obsah.
Investiční záměry a projekty budou veřejně projednávány v předstihu tak, aby bylo možné pracovat s vašimi podněty. O každém projektu budete detailně informováni.
Aktivně budeme spolupracovat s komisemi a výbory složenými především z odborníků z řad veřejnosti.
Co můžeme zpřístupnit, zpřístupníme. Včas budou zveřejněny podklady pro jednání zastupitelstva, následně pak zápis i videozáznam.
Zpřehledníme webové stránky. Budou v takové podobě, že k nim nebudete potřebovat návod.
Zdigitalizujeme vše, co půjde, využijeme možnosti Portálu občana a další nástroje v maximální možné míře. Pohlídáme dostupnost a přívětivost úřadu i pro ty, kteří nepreferují digitalní komunikaci, hlavně pro seniory.
Rozpočet bude online, po kliknutí na jeho položku hned uvidíte faktury na ni navázané.
Komunikace je základ každého dobrého vztahu, a proto chceme přenastavit komunikaci mezi vámi a vedením města a obnovit tak vaši důvěru v radnici. Abyste se cítili jako partneři a ne jako pouhý hlasovací lístek. Vy máte být pro radnici zákazníkem, nikoli poskokem.